Subskrybuj newsletter


  • Warszaty SPA dla Osobowości

    "Zauważysz swoje piękno jeśli ktoś Ci o nim powie"
    więcej 
  • PZU Życie

    Niemożliwe staje się Możliwe.
    Polecam wszystkim, którzy chcą się rozwijać, współpracę z Agnieszką Jakubowską.
    więcej 
  • AMPLICO

    Z całą odpowiedzialnością mogę polecić Agnieszkę Jakubowską jako skutecznego trenera i konsultanta.
    więcej 
  • AGSOL

    Szkolenia charakteryzowały się dużym profesjonalizmem organizacyjnym i merytorycznym co pozwoliło na szybkie i dokładne zdobycie umiejętności handlowca.
    więcej 
  • INMET

    Ogromnym atutem jest metoda szkoleniowa, która kładzie nacisk na praktyczne umiejętności. Po odbyciu szkoleń nasi pracownicy zaczęli stosować nabytą wiedzę.
    więcej 
  • MEWA

    Rekomenduję Panią Agnieszkę Jakubowską jako coacha inspirującego do działania. Sesje coachingowe przebiegały w atmosferze pracy, z dużym zaangażowaniem, zgodnie z wartościami wyznawanymi przez uczestników, przy zachowaniu postawionych celów procesowych.
    więcej 

Nawyki w biznesie


Adresat

Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej, pracowników działów analitycznych, pracowników komórek sprzedażowych odpowiedzialnych za bezpośredni kontakt z klientem.

Korzyści dla uczestników

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą wiedzieli jak:
• Prowadzić i kontrolować rozmowy z wykorzystaniem komunikacji empatycznej
• Diagnozować i rozwiązywać problemy z wykorzystaniem proaktywności jako narzędzia wiodącego
• Myśleć w kategoriach wygrana - wygrana
• Zarządzać sobą
• Umiejętnie stosować efekty synergii i twórczej współpracy
• Ustalać priorytety w biznesowym życiu firmy.


Przegląd tematów

1. Pro -aktywność jako element życia w biznesie i nie tylko
• Co to znaczy być pro- aktywnym
• Zewnątrz i wewnątrz sterowalni – jacy jesteśmy?
2. Wizja realizacji celu i zasady przywództwa w zespole
• Zaczynać z wizją końca – zasady budowania marzeń i celów
• Co to jest przywództwo?
• Role zespołowe w grupie współpracowników
• Czy wszyscy „grają do jednej bramki”?
3. Strategia wygrana – wygrana
• Czym jest i co to znaczy stosować strategię „wygrana – wygrana”
• Inne sposoby myślenia o relacjach międzyludzkich –inne modele strategii
4. Wybór priorytetów
• Matryca priorytetów
• Delegowanie uprawnień i zadań
• Zarządzanie sobą w czasie
5. Zasady komunikacji – rozumieć i być dobrze zrozumianym
• Zasady komunikacji interpersonalnej
• Informacja zwrotna jako narzędzie komunikacji
• Słuchanie empatyczne
• Rola zadawanych pytań w procesie komunikacji
6. Efekt współpracy czyli synergia
• Co to jest efekt synergii
• Dzielenie się wiedzą, umiejętnościami i kreowanie postawy współpracy w zespole
• Role zespołowe
7. Świadomość potrzeby samorozwoju
• Identyfikacja mocnych i słabych stron uczestników – praca indywidualna
• Spojrzenie na swoje zasoby z różnych perspektyw
• Przekonania wspierające i ograniczające
• Indywidualny plan rozwoju - budowa

Szkolenia prowadzimy na terenie całej Polski!

Jeśli chcesz poznać dokładniejszą ofertę:
  • skierowaną dla Twojego województwa
  • dostosowaną do Twoich potrzeb
możesz zadać nam pytanie, korzystając z poniższego formularza.

Formularz ofertowy

Imię i nazwisko:

Nazwa firmy:

Telefon:*

Email:
Temat:

Wiadomość: