PZU Życie
Niemożliwe staje się Możliwe.
Polecam wszystkim, którzy chcą się rozwijać, współpracę z Agnieszką Jakubowską.
więcejAMPLICO
Z całą odpowiedzialnością mogę polecić Agnieszkę Jakubowską jako skutecznego trenera i konsultanta.
więcejAGSOL
Szkolenia charakteryzowały się dużym profesjonalizmem organizacyjnym i merytorycznym co pozwoliło na szybkie i dokładne zdobycie umiejętności handlowca.
więcejINMET
Ogromnym atutem jest metoda szkoleniowa, która kładzie nacisk na praktyczne umiejętności. Po odbyciu szkoleń nasi pracownicy zaczęli stosować nabytą wiedzę.
więcejMEWA
Rekomenduję Panią Agnieszkę Jakubowską jako coacha inspirującego do działania. Sesje coachingowe przebiegały w atmosferze pracy, z dużym zaangażowaniem, zgodnie z wartościami wyznawanymi przez uczestników, przy zachowaniu postawionych celów procesowych.
więcej
Obsługa Klienta
Adresat
Szkolenie przeznaczone jest dla osób pracujących bezpośrednio przy obsłudze klienta.Korzyści dla uczestników
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą wiedzieli jak:• Prowadzić i kontrolować rozmowy z klientami
• Świadomie kreować wizerunek firmy
• Budować długotrwałe relacje z rozmówcą
• Świadomie używać narzędzi komunikacyjnych wspierających budowanie relacji z Klientami
• Umiejętnie zaprezentować firmę w relacjach z Klientem.
Przegląd tematów
PRZEKONANIA OGRANICZAJĄCE• jak ważne są przekonania w pracy Przedstawiciela Banku.
• przekonania ograniczające/ wspierające.
• zmiana przekonań.
UMIEJĘTNOŚĆ PROWADZENIA KLIENTA W PROCESIE OBSŁUGI
• Rola pytań a badanie oczekiwań Klientów
• Rodzaje pytań OTWARTE/ZAMKNIĘTE .
• Narzędzia kontroli rozmowy z Klientem
• Parafraza
• Zadawanie pytań
• Aktywne słuchanie
• Notatki
DEKALOG PRACOWNIKA OBSŁUGI KLIENTA
Uczestnicy sesji sami wypracowują zasady pracy z klientem
Szkolenia prowadzimy na terenie całej Polski!
Jeśli chcesz poznać dokładniejszą ofertę:
- skierowaną dla Twojego województwa
- dostosowaną do Twoich potrzeb