Subskrybuj newsletter


  • Warszaty SPA dla Osobowości

    "Zauważysz swoje piękno jeśli ktoś Ci o nim powie"
    więcej 
  • PZU Życie

    Niemożliwe staje się Możliwe.
    Polecam wszystkim, którzy chcą się rozwijać, współpracę z Agnieszką Jakubowską.
    więcej 
  • AMPLICO

    Z całą odpowiedzialnością mogę polecić Agnieszkę Jakubowską jako skutecznego trenera i konsultanta.
    więcej 
  • AGSOL

    Szkolenia charakteryzowały się dużym profesjonalizmem organizacyjnym i merytorycznym co pozwoliło na szybkie i dokładne zdobycie umiejętności handlowca.
    więcej 
  • INMET

    Ogromnym atutem jest metoda szkoleniowa, która kładzie nacisk na praktyczne umiejętności. Po odbyciu szkoleń nasi pracownicy zaczęli stosować nabytą wiedzę.
    więcej 
  • MEWA

    Rekomenduję Panią Agnieszkę Jakubowską jako coacha inspirującego do działania. Sesje coachingowe przebiegały w atmosferze pracy, z dużym zaangażowaniem, zgodnie z wartościami wyznawanymi przez uczestników, przy zachowaniu postawionych celów procesowych.
    więcej 

Zarządzanie sobą w czasie


Adresat

Szkolenie dedykowane jest dla:
• Kadry zarządzającej,
• Kadry kierowniczej,
• Koordynatorów,
• Specjalistów.


Korzyści dla uczestników

1. Po szkoleniu Uczestnicy będą:
• Znali kluczowe techniki planowania i realizacji zadań,
• Wyznaczali ambitne cele i formułowali zadania możliwe do ich osiągnięcia,
• Radzili sobie w sytuacji natłoku zadań,
• Rozpoznawali złodziei czasu i wiedzieli, jak ich eliminować,
• Rozumieli rolę właściwego nastawienia w zarządzaniu sobą w czasie,
• Umieli rozmawiać o zakresie zadań w sytuacjach trudnych.

2. Odbiorcy szkolenia otrzymają szereg narzędzi i technik bezpośrednio wpływających na podniesienie efektywności wykonywania obowiązków zawodowych w firmie.


Przegląd tematów

1. Wstęp: znaczenie czasu a zarządzanie sobą
• co to jest czas i czy można nim zarządzać?
• jak wykorzystujemy dany nam czas, czyli trochę statystyki,
• korzyści wynikające z lepszej organizacji pracy.

2. Inwentaryzacja czasu
• analiza czynności - Na co zużywamy nasz czas? Na co możemy wykorzystać nasz czas?
• krzywa zakłóceń i najczęstsze zakłócenia,
• analiza straconego czasu.

3. Określanie celów
• Istota planowania, czyli cele jako główne czynniki motywujące do działania,
• cele osobiste a zawodowe - spójność celów osobistych z zawodowymi,
• definiowanie celu,
• kryteria dobrze sformułowanego celu (zasada Smart).

4. Planowanie i ustalanie priorytetów
• zasady racjonalnego planowania czasu,
• ustalanie priorytetów.

5. Efektywne zarządzanie sobą
• organizacja pracy własnej - ustalanie indywidualnego rytmu pracy,
• podejmowanie decyzji,
• delegowanie zadań,
• motywowanie siebie, czyli sztuka pozytywnego myślenia,
• asertywność – czyli jak powiedzieć NIE.

6. Zarządzanie czasem a stres
• źródła i przyczyny stresu spowodowane brakiem czasu,
• zależność między stresem a wydajnością,
• zarządzanie stresem -metody redukujące poziom stresu spowodowane brakiem czasu,

Szkolenia prowadzimy na terenie całej Polski!

Jeśli chcesz poznać dokładniejszą ofertę:
  • skierowaną dla Twojego województwa
  • dostosowaną do Twoich potrzeb
możesz zadać nam pytanie, korzystając z poniższego formularza.

Formularz ofertowy

Imię i nazwisko:

Nazwa firmy:

Telefon:*

Email:
Temat:

Wiadomość: