Subskrybuj newsletter


  • Warszaty SPA dla Osobowości

    "Zauważysz swoje piękno jeśli ktoś Ci o nim powie"
    więcej 
  • PZU Życie

    Niemożliwe staje się Możliwe.
    Polecam wszystkim, którzy chcą się rozwijać, współpracę z Agnieszką Jakubowską.
    więcej 
  • AMPLICO

    Z całą odpowiedzialnością mogę polecić Agnieszkę Jakubowską jako skutecznego trenera i konsultanta.
    więcej 
  • AGSOL

    Szkolenia charakteryzowały się dużym profesjonalizmem organizacyjnym i merytorycznym co pozwoliło na szybkie i dokładne zdobycie umiejętności handlowca.
    więcej 
  • INMET

    Ogromnym atutem jest metoda szkoleniowa, która kładzie nacisk na praktyczne umiejętności. Po odbyciu szkoleń nasi pracownicy zaczęli stosować nabytą wiedzę.
    więcej 
  • MEWA

    Rekomenduję Panią Agnieszkę Jakubowską jako coacha inspirującego do działania. Sesje coachingowe przebiegały w atmosferze pracy, z dużym zaangażowaniem, zgodnie z wartościami wyznawanymi przez uczestników, przy zachowaniu postawionych celów procesowych.
    więcej 

Menadżer coachem


Adresat

Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej.

Korzyści dla uczestników

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą wiedzieli jak:
• Zachowanie menadżera wpływa na emocje, wartości, postawę i pracę współpracowników
• Efektywne wykorzystać mądrość, doświadczenie i innowacyjność pracowników w aspekcie biznesowym
• Umiejętnie stosować coaching’owe metody zarządzania podległymi pracownikami lub współpracownikami


Przegląd tematów

1. Po co coaching?
• Trudne sytuacje i problemy w pracy menadżera
• Uwarunkowania współczesnego biznesu
• Priorytetowe zadania nowoczesnego menadżera
• Modele przywództwa – wykorzystanie coachingu w kształtowaniu postawy przywódczej
• Style kierowania i ich konsekwencje dla efektywności zespołu – rola coachingu
• Cel coachingu –skuteczne delegowanie i budowanie współodpowiedzialności za jakość pracy

2. Kompetencje menadżera – coacha
• Przegląd umiejętności wykorzystywanych w coachingu
• Na czym polega coachingowy styl zarządzania
• Bazowe umiejętności coacha – aktywne słuchanie i mocne pytania, praca z przekonaniami (poziomy R.Diltsa)
• Krytyka, poczucie własnej wartości, krytyk wewnętrzny, przyjmowanie i radzenie sobie z krytyką.
• Warunki skutecznego uczenia się nowych kompetencji

3. Założenia i struktura rozmów coachingowych
• Fundamentalne zasady komunikacji interpersonalnej wykorzystywane w coachingu
• Dynamika procesu coachingu
• Struktury rozmów coachingowych np: GROW, COACH, STAGES, Action Plan

4. Rozwijanie kluczowych umiejętności komunikacyjnych – doskonalenie umiejętności składowych
• Aktywne słuchanie, jego rola i sposoby doskonalenia
• Zadawanie pytań jako sposób kierowania rozmową
• Informacja zwrotna jako dźwignia rozwoju kompetencji współpracowników

5. Coaching w działaniu- coach jako przewodnik
• Praca nad wizją, celami i oceną postępów podwładnego – celowość i metody budowania zaufania pracowników


Szkolenia prowadzimy na terenie całej Polski!

Jeśli chcesz poznać dokładniejszą ofertę:
  • skierowaną dla Twojego województwa
  • dostosowaną do Twoich potrzeb
możesz zadać nam pytanie, korzystając z poniższego formularza.

Formularz ofertowy

Imię i nazwisko:

Nazwa firmy:

Telefon:*

Email:
Temat:

Wiadomość: