PZU Życie
Niemożliwe staje się Możliwe.
Polecam wszystkim, którzy chcą się rozwijać, współpracę z Agnieszką Jakubowską.
więcejAMPLICO
Z całą odpowiedzialnością mogę polecić Agnieszkę Jakubowską jako skutecznego trenera i konsultanta.
więcejAGSOL
Szkolenia charakteryzowały się dużym profesjonalizmem organizacyjnym i merytorycznym co pozwoliło na szybkie i dokładne zdobycie umiejętności handlowca.
więcejINMET
Ogromnym atutem jest metoda szkoleniowa, która kładzie nacisk na praktyczne umiejętności. Po odbyciu szkoleń nasi pracownicy zaczęli stosować nabytą wiedzę.
więcejMEWA
Rekomenduję Panią Agnieszkę Jakubowską jako coacha inspirującego do działania. Sesje coachingowe przebiegały w atmosferze pracy, z dużym zaangażowaniem, zgodnie z wartościami wyznawanymi przez uczestników, przy zachowaniu postawionych celów procesowych.
więcej
Nawyki w biznesie
Adresat
Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej, pracowników działów analitycznych, pracowników komórek sprzedażowych odpowiedzialnych za bezpośredni kontakt z klientem.Korzyści dla uczestników
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą wiedzieli jak:• Prowadzić i kontrolować rozmowy z wykorzystaniem komunikacji empatycznej
• Diagnozować i rozwiązywać problemy z wykorzystaniem proaktywności jako narzędzia wiodącego
• Myśleć w kategoriach wygrana - wygrana
• Zarządzać sobą
• Umiejętnie stosować efekty synergii i twórczej współpracy
• Ustalać priorytety w biznesowym życiu firmy.
Przegląd tematów
1. Pro -aktywność jako element życia w biznesie i nie tylko• Co to znaczy być pro- aktywnym
• Zewnątrz i wewnątrz sterowalni – jacy jesteśmy?
2. Wizja realizacji celu i zasady przywództwa w zespole
• Zaczynać z wizją końca – zasady budowania marzeń i celów
• Co to jest przywództwo?
• Role zespołowe w grupie współpracowników
• Czy wszyscy „grają do jednej bramki”?
3. Strategia wygrana – wygrana
• Czym jest i co to znaczy stosować strategię „wygrana – wygrana”
• Inne sposoby myślenia o relacjach międzyludzkich –inne modele strategii
4. Wybór priorytetów
• Matryca priorytetów
• Delegowanie uprawnień i zadań
• Zarządzanie sobą w czasie
5. Zasady komunikacji – rozumieć i być dobrze zrozumianym
• Zasady komunikacji interpersonalnej
• Informacja zwrotna jako narzędzie komunikacji
• Słuchanie empatyczne
• Rola zadawanych pytań w procesie komunikacji
6. Efekt współpracy czyli synergia
• Co to jest efekt synergii
• Dzielenie się wiedzą, umiejętnościami i kreowanie postawy współpracy w zespole
• Role zespołowe
7. Świadomość potrzeby samorozwoju
• Identyfikacja mocnych i słabych stron uczestników – praca indywidualna
• Spojrzenie na swoje zasoby z różnych perspektyw
• Przekonania wspierające i ograniczające
• Indywidualny plan rozwoju - budowa
Szkolenia prowadzimy na terenie całej Polski!
Jeśli chcesz poznać dokładniejszą ofertę:
- skierowaną dla Twojego województwa
- dostosowaną do Twoich potrzeb