PZU Życie
Niemożliwe staje się Możliwe.
Polecam wszystkim, którzy chcą się rozwijać, współpracę z Agnieszką Jakubowską.
więcejAMPLICO
Z całą odpowiedzialnością mogę polecić Agnieszkę Jakubowską jako skutecznego trenera i konsultanta.
więcejAGSOL
Szkolenia charakteryzowały się dużym profesjonalizmem organizacyjnym i merytorycznym co pozwoliło na szybkie i dokładne zdobycie umiejętności handlowca.
więcejINMET
Ogromnym atutem jest metoda szkoleniowa, która kładzie nacisk na praktyczne umiejętności. Po odbyciu szkoleń nasi pracownicy zaczęli stosować nabytą wiedzę.
więcejMEWA
Rekomenduję Panią Agnieszkę Jakubowską jako coacha inspirującego do działania. Sesje coachingowe przebiegały w atmosferze pracy, z dużym zaangażowaniem, zgodnie z wartościami wyznawanymi przez uczestników, przy zachowaniu postawionych celów procesowych.
więcej
Zarządzanie sobą w czasie
Adresat
Szkolenie dedykowane jest dla:• Kadry zarządzającej,
• Kadry kierowniczej,
• Koordynatorów,
• Specjalistów.
Korzyści dla uczestników
1. Po szkoleniu Uczestnicy będą:• Znali kluczowe techniki planowania i realizacji zadań,
• Wyznaczali ambitne cele i formułowali zadania możliwe do ich osiągnięcia,
• Radzili sobie w sytuacji natłoku zadań,
• Rozpoznawali złodziei czasu i wiedzieli, jak ich eliminować,
• Rozumieli rolę właściwego nastawienia w zarządzaniu sobą w czasie,
• Umieli rozmawiać o zakresie zadań w sytuacjach trudnych.
2. Odbiorcy szkolenia otrzymają szereg narzędzi i technik bezpośrednio wpływających na podniesienie efektywności wykonywania obowiązków zawodowych w firmie.
Przegląd tematów
1. Wstęp: znaczenie czasu a zarządzanie sobą• co to jest czas i czy można nim zarządzać?
• jak wykorzystujemy dany nam czas, czyli trochę statystyki,
• korzyści wynikające z lepszej organizacji pracy.
2. Inwentaryzacja czasu
• analiza czynności - Na co zużywamy nasz czas? Na co możemy wykorzystać nasz czas?
• krzywa zakłóceń i najczęstsze zakłócenia,
• analiza straconego czasu.
3. Określanie celów
• Istota planowania, czyli cele jako główne czynniki motywujące do działania,
• cele osobiste a zawodowe - spójność celów osobistych z zawodowymi,
• definiowanie celu,
• kryteria dobrze sformułowanego celu (zasada Smart).
4. Planowanie i ustalanie priorytetów
• zasady racjonalnego planowania czasu,
• ustalanie priorytetów.
5. Efektywne zarządzanie sobą
• organizacja pracy własnej - ustalanie indywidualnego rytmu pracy,
• podejmowanie decyzji,
• delegowanie zadań,
• motywowanie siebie, czyli sztuka pozytywnego myślenia,
• asertywność – czyli jak powiedzieć NIE.
6. Zarządzanie czasem a stres
• źródła i przyczyny stresu spowodowane brakiem czasu,
• zależność między stresem a wydajnością,
• zarządzanie stresem -metody redukujące poziom stresu spowodowane brakiem czasu,
Szkolenia prowadzimy na terenie całej Polski!
Jeśli chcesz poznać dokładniejszą ofertę:
- skierowaną dla Twojego województwa
- dostosowaną do Twoich potrzeb