PZU Życie
Niemożliwe staje się Możliwe.
Polecam wszystkim, którzy chcą się rozwijać, współpracę z Agnieszką Jakubowską.
więcejAMPLICO
Z całą odpowiedzialnością mogę polecić Agnieszkę Jakubowską jako skutecznego trenera i konsultanta.
więcejAGSOL
Szkolenia charakteryzowały się dużym profesjonalizmem organizacyjnym i merytorycznym co pozwoliło na szybkie i dokładne zdobycie umiejętności handlowca.
więcejINMET
Ogromnym atutem jest metoda szkoleniowa, która kładzie nacisk na praktyczne umiejętności. Po odbyciu szkoleń nasi pracownicy zaczęli stosować nabytą wiedzę.
więcejMEWA
Rekomenduję Panią Agnieszkę Jakubowską jako coacha inspirującego do działania. Sesje coachingowe przebiegały w atmosferze pracy, z dużym zaangażowaniem, zgodnie z wartościami wyznawanymi przez uczestników, przy zachowaniu postawionych celów procesowych.
więcej
Komunikacja i współpraca w zespole
Adresat
Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej od poziomu koordynatora oraz dla uczestników zespołów projektowych.Korzyści dla uczestników
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą wiedzieli jak:• Dostrzegać „pułapki komunikacyjne” w porozumiewaniu się w grupie i z indywidualnymi osobami oraz niwelować negatywne skutki tych pułapek
• Przygotowywać jasne komunikaty
• Przeprowadzać efektywne (krótkie, a równocześnie realizujące cele) spotkania informacyjne i problemowe w zespole
• Wykorzystać wskazówki pomocne w sytuacjach negocjacyjnych oraz przy rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych;
• Rozwijać empatię i elastyczność w porozumiewaniu się.
Przegląd tematów
1. Podstawowe zasady efektywnej komunikacji :• przekazywanie informacji a komunikowanie się (osiąganie porozumienia) – podobieństwa i różnice
• rola nadawcy i odbiorcy;
• reguły komunikacyjne wg Leecha: reguły organizacji wypowiedzi i reguły interpersonalne (ćwiczenia praktyczne w budowaniu jasnej struktury wypowiedzi opierającej się na schemacie: „Po co- co- kto- do kiedy – z kim” oraz wykorzystywaniu słownictwa zrozumiałego dla odbiorcy)
• język niewerbalny – wpływ na motywację do porozumienia oraz na skuteczność przekazu własnych intencji;
• dopasowanie metod i środków porozumiewania się pod kątem celów, czasu, cech osobowych i motywacji osób – ćwiczenia praktyczne rozwijające empatię oraz elastyczność komunikacji; uwrażliwienie na przestrzeganie zasad interpersonalnych
• cechy osobowe a style porozumiewania się – źródła powodzenia lub konfliktów – kwestionariusz preferowanych stylów komunikacji
2. Rozwiązywanie różnic zdań:
• rozwijanie umiejętności aktywnego słuchania, przekonywania, asertywnego wyrażania oczekiwań; osiągania kompromisów itp.
3. Negocjowanie rozwiązań – (scenka) ,rozwijanie umiejętności:
• odróżniania sytuacji negocjacyjnych od tych, w których takie podejście nie jest możliwe; prezentowania własnego stanowiska i interesów oraz uzyskiwania informacji o stanowiskach i interesach drugiej strony; „targowania się”; osiągania kompromisów.
4. Zespołowe rozwiązywanie problemów:(zabawa - gra)
• prowadzenie spotkań problemowych i informacyjnych w zespole
Szkolenia prowadzimy na terenie całej Polski!
Jeśli chcesz poznać dokładniejszą ofertę:
- skierowaną dla Twojego województwa
- dostosowaną do Twoich potrzeb