Subskrybuj newsletter


  • Warszaty SPA dla Osobowości

    "Zauważysz swoje piękno jeśli ktoś Ci o nim powie"
    więcej 
  • PZU Życie

    Niemożliwe staje się Możliwe.
    Polecam wszystkim, którzy chcą się rozwijać, współpracę z Agnieszką Jakubowską.
    więcej 
  • AMPLICO

    Z całą odpowiedzialnością mogę polecić Agnieszkę Jakubowską jako skutecznego trenera i konsultanta.
    więcej 
  • AGSOL

    Szkolenia charakteryzowały się dużym profesjonalizmem organizacyjnym i merytorycznym co pozwoliło na szybkie i dokładne zdobycie umiejętności handlowca.
    więcej 
  • INMET

    Ogromnym atutem jest metoda szkoleniowa, która kładzie nacisk na praktyczne umiejętności. Po odbyciu szkoleń nasi pracownicy zaczęli stosować nabytą wiedzę.
    więcej 
  • MEWA

    Rekomenduję Panią Agnieszkę Jakubowską jako coacha inspirującego do działania. Sesje coachingowe przebiegały w atmosferze pracy, z dużym zaangażowaniem, zgodnie z wartościami wyznawanymi przez uczestników, przy zachowaniu postawionych celów procesowych.
    więcej 

Komunikacja i współpraca w zespole


Adresat

Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej od poziomu koordynatora oraz dla uczestników zespołów projektowych.

Korzyści dla uczestników

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą wiedzieli jak:
• Dostrzegać „pułapki komunikacyjne” w porozumiewaniu się w grupie i z indywidualnymi osobami oraz niwelować negatywne skutki tych pułapek
• Przygotowywać jasne komunikaty
• Przeprowadzać efektywne (krótkie, a równocześnie realizujące cele) spotkania informacyjne i problemowe w zespole
• Wykorzystać wskazówki pomocne w sytuacjach negocjacyjnych oraz przy rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych;
• Rozwijać empatię i elastyczność w porozumiewaniu się.


Przegląd tematów

1. Podstawowe zasady efektywnej komunikacji :
• przekazywanie informacji a komunikowanie się (osiąganie porozumienia) – podobieństwa i różnice
• rola nadawcy i odbiorcy;
• reguły komunikacyjne wg Leecha: reguły organizacji wypowiedzi i reguły interpersonalne (ćwiczenia praktyczne w budowaniu jasnej struktury wypowiedzi opierającej się na schemacie: „Po co- co- kto- do kiedy – z kim” oraz wykorzystywaniu słownictwa zrozumiałego dla odbiorcy)
• język niewerbalny – wpływ na motywację do porozumienia oraz na skuteczność przekazu własnych intencji;
• dopasowanie metod i środków porozumiewania się pod kątem celów, czasu, cech osobowych i motywacji osób – ćwiczenia praktyczne rozwijające empatię oraz elastyczność komunikacji; uwrażliwienie na przestrzeganie zasad interpersonalnych
• cechy osobowe a style porozumiewania się – źródła powodzenia lub konfliktów – kwestionariusz preferowanych stylów komunikacji

2. Rozwiązywanie różnic zdań:
• rozwijanie umiejętności aktywnego słuchania, przekonywania, asertywnego wyrażania oczekiwań; osiągania kompromisów itp.

3. Negocjowanie rozwiązań – (scenka) ,rozwijanie umiejętności:
• odróżniania sytuacji negocjacyjnych od tych, w których takie podejście nie jest możliwe; prezentowania własnego stanowiska i interesów oraz uzyskiwania informacji o stanowiskach i interesach drugiej strony; „targowania się”; osiągania kompromisów.

4. Zespołowe rozwiązywanie problemów:(zabawa - gra)
• prowadzenie spotkań problemowych i informacyjnych w zespole


Szkolenia prowadzimy na terenie całej Polski!

Jeśli chcesz poznać dokładniejszą ofertę:
  • skierowaną dla Twojego województwa
  • dostosowaną do Twoich potrzeb
możesz zadać nam pytanie, korzystając z poniższego formularza.

Formularz ofertowy

Imię i nazwisko:

Nazwa firmy:

Telefon:*

Email:
Temat:

Wiadomość: