PZU Życie
Niemożliwe staje się Możliwe.
Polecam wszystkim, którzy chcą się rozwijać, współpracę z Agnieszką Jakubowską.
więcejAMPLICO
Z całą odpowiedzialnością mogę polecić Agnieszkę Jakubowską jako skutecznego trenera i konsultanta.
więcejAGSOL
Szkolenia charakteryzowały się dużym profesjonalizmem organizacyjnym i merytorycznym co pozwoliło na szybkie i dokładne zdobycie umiejętności handlowca.
więcejINMET
Ogromnym atutem jest metoda szkoleniowa, która kładzie nacisk na praktyczne umiejętności. Po odbyciu szkoleń nasi pracownicy zaczęli stosować nabytą wiedzę.
więcejMEWA
Rekomenduję Panią Agnieszkę Jakubowską jako coacha inspirującego do działania. Sesje coachingowe przebiegały w atmosferze pracy, z dużym zaangażowaniem, zgodnie z wartościami wyznawanymi przez uczestników, przy zachowaniu postawionych celów procesowych.
więcej
Przywództwo Strategiczne
Adresat
Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej wyższego szczebla.Korzyści dla uczestników
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą wiedzieli jak:• Zidentyfikować własny styl przywódczy
• W sposób zindywidualizowany komunikować i egzekwować wytyczone do realizacji zadania
• Rozpoznać etapy rozwoju zawodowego współpracowników i wspierać realizację założonych celów
• Budować własny autorytet wśród współpracowników
Przegląd tematów
1. Zarządzanie Strategiczne i Przywództwo• Zarządzanie Strategiczne –wstęp
• Menadżer czy Lider – porównanie stylów zarządzania
• Definicja stylu przywództwa- przekonania, wartości, cechy i kompetencje przywódcy
2. Etapy rozwoju pracownika, diagnoza jako kompetencja przywódcy
• Wprowadzenie do teorii zarządzania sytuacyjnego
• Definicja pojęć Kompetencje i Zaangażowanie
• Etapy rozwoju pracownika w zależności od celu lub realizowanego zadania
• Intuicyjna ocena etapu rozwoju pracownika
• Diagnoza – pierwsza kompetencja przywódcy sytuacyjnego – 5 pytań diagnostycznych
3. Potrzeby pracownika, elastyczność druga kompetencja przywódcy
• Doskonalenie umiejętności diagnozowania
• Oczekiwania pracownika na kolejnych etapach rozwoju zawodowego wobec menadżera
• Zachowanie i cechy przywódców: wspierający i instruujący
• Elastyczność – druga kompetencja przywódcy
• Podsumowanie poszczególnych stylów przywództwa
4. Dostosowanie i niedostosowanie stylów zarządczych do etapu rozwoju zawodowego pracownika
• Powtórzenie – style zarządzania i etapy rozwoju pracownika w oparciu o przywództwo wyższego stopnia
• Symulacja dostosowania i niedostosowania stylu przywództwa
5. Praktyczne działania w zarządzaniu sytuacyjnym
• Sześć kroków na drodze rozwoju kompetencji i zaangażowania pracowników
• Zasady postępowania w cyklu regresji
• Rozmowa typu „Jeden na Jeden” –krok po kroku
• Współpraca dla wyniku – trzecia kompetencja przywódcy sytuacyjnego
• Niezgodności w ocenie etapu rozwoju i sposoby pokonywania ich
• Omówienie listy kontrolnej podczas rozmowy coachingowej – współpraca dla wyników
• Zachowania przywódcze w trakcie rozmów z pracownikami - współpraca dla wyników
6. Sytuacyjne przywództwo zespołowe
• Efektywne zespoły jako kluczowy element strategii firmy
• Model PERFORM w praktyce
• 5 etapów rozwoju zespołu
• Dostosowanie stylu przywództwa do odpowiedniego etapu
Szkolenia prowadzimy na terenie całej Polski!
Jeśli chcesz poznać dokładniejszą ofertę:
- skierowaną dla Twojego województwa
- dostosowaną do Twoich potrzeb