PZU Życie
Niemożliwe staje się Możliwe.
Polecam wszystkim, którzy chcą się rozwijać, współpracę z Agnieszką Jakubowską.
więcejAMPLICO
Z całą odpowiedzialnością mogę polecić Agnieszkę Jakubowską jako skutecznego trenera i konsultanta.
więcejAGSOL
Szkolenia charakteryzowały się dużym profesjonalizmem organizacyjnym i merytorycznym co pozwoliło na szybkie i dokładne zdobycie umiejętności handlowca.
więcejINMET
Ogromnym atutem jest metoda szkoleniowa, która kładzie nacisk na praktyczne umiejętności. Po odbyciu szkoleń nasi pracownicy zaczęli stosować nabytą wiedzę.
więcejMEWA
Rekomenduję Panią Agnieszkę Jakubowską jako coacha inspirującego do działania. Sesje coachingowe przebiegały w atmosferze pracy, z dużym zaangażowaniem, zgodnie z wartościami wyznawanymi przez uczestników, przy zachowaniu postawionych celów procesowych.
więcej
Menadżer coachem
Adresat
Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej.Korzyści dla uczestników
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą wiedzieli jak:• Zachowanie menadżera wpływa na emocje, wartości, postawę i pracę współpracowników
• Efektywne wykorzystać mądrość, doświadczenie i innowacyjność pracowników w aspekcie biznesowym
• Umiejętnie stosować coaching’owe metody zarządzania podległymi pracownikami lub współpracownikami
Przegląd tematów
1. Po co coaching?• Trudne sytuacje i problemy w pracy menadżera
• Uwarunkowania współczesnego biznesu
• Priorytetowe zadania nowoczesnego menadżera
• Modele przywództwa – wykorzystanie coachingu w kształtowaniu postawy przywódczej
• Style kierowania i ich konsekwencje dla efektywności zespołu – rola coachingu
• Cel coachingu –skuteczne delegowanie i budowanie współodpowiedzialności za jakość pracy
2. Kompetencje menadżera – coacha
• Przegląd umiejętności wykorzystywanych w coachingu
• Na czym polega coachingowy styl zarządzania
• Bazowe umiejętności coacha – aktywne słuchanie i mocne pytania, praca z przekonaniami (poziomy R.Diltsa)
• Krytyka, poczucie własnej wartości, krytyk wewnętrzny, przyjmowanie i radzenie sobie z krytyką.
• Warunki skutecznego uczenia się nowych kompetencji
3. Założenia i struktura rozmów coachingowych
• Fundamentalne zasady komunikacji interpersonalnej wykorzystywane w coachingu
• Dynamika procesu coachingu
• Struktury rozmów coachingowych np: GROW, COACH, STAGES, Action Plan
4. Rozwijanie kluczowych umiejętności komunikacyjnych – doskonalenie umiejętności składowych
• Aktywne słuchanie, jego rola i sposoby doskonalenia
• Zadawanie pytań jako sposób kierowania rozmową
• Informacja zwrotna jako dźwignia rozwoju kompetencji współpracowników
5. Coaching w działaniu- coach jako przewodnik
• Praca nad wizją, celami i oceną postępów podwładnego – celowość i metody budowania zaufania pracowników
Szkolenia prowadzimy na terenie całej Polski!
Jeśli chcesz poznać dokładniejszą ofertę:
- skierowaną dla Twojego województwa
- dostosowaną do Twoich potrzeb